Sledite Sony Slovenia

Vpogled v skrivno Božičkovo življenje

Sporočilo za javnost   •   dec 10, 2018 15:15 CET

Vas je kdaj zanimalo, kaj počne Božiček med letom? In kako se pripravlja na čas, ko je najbolj zaposlen? Zdaj vam ni več treba razmišljati o tem! Naš ambasador za Sonyα, Kaupo Kikkas, je Božička spremljal med letom in s pomočjo fotoaparatov A7R II in A7R III ter objektivov FE 100mm F2.8 STF GM OSS in 24-70mm f/2.8 GM predstavil njegovo zgodbo, ki si jo lahko ogledate zdaj.


Kaupo Kikkas, fotograf, Estonija

Kaupo Kikkas je estonski glasbeni in umetniški fotograf. Fotografsko znanje je osvojil na finski akademiji za likovno umetnost, vendar ustvarjanje klasičnih glasbenih portretov, ki mu prinašajo nagrade, pripisuje izobraževanju na glasbene področju (klarinet, saksofon in petje). Že dvanajst let se osredotoča na umetniško fotografiranje in čeprav prihaja iz severne Evrope, pogosto dela v Londonu, Berlinu in ZDA, vsako leto pa ima projekte tudi v amazonskem deževnem gozdu. Njegovi osebni projekti vključujejo študijo pokopališč, serijo portretov delavcev na nahajališčih naftnega skrilavca in fotografije izgubljenega kina v egiptovski puščavi, ki so v mednarodnih medijih prejele veliko pozornosti. Njegove fotografije so na naslovnicah številnih knjig in ovitkih zgoščenk s klasično glasbo, njegova dela pa se pogosto pojavljajo tudi v medijih. Leta 2013 je bil imenovan za najboljšega fotografa komercialnih portretov na tekmovanju WPPI's The Annual: 16x20 Print v Las Vegasu, leta 2011 pa je bil nagrajen kot najboljši estonski portretni fotograf (baltski festival fotografije). V prostem času kampira (in fotografira) na Laponskem. Včasih še vedno vzame v roke saksofon, po nekaj kozarčkih pa tudi kaj zapoje.

https://www.sony.ee/alphauniverse/ambassadors/kaupo-kikkas

Nova spletna stran Sony α Universe Europe je aktivna od avgusta 2018, na voljo pa je v 22 evropskih jezikih. Za prejemanje novic o različnih področjih se lahko uporabniki prijavijo tukaj.

O podjetju Sony

Podjetje Sony je vodilni proizvajalec avdio, video, igralnih, komunikacijskih in informacijskih tehničnih izdelkov za trg potrošnikov in profesionalnih uporabnikov. S svojo glasbo, slikami, računalniško zabavo in spletnim poslovanjem Sony predstavlja vodilno znamko za digitalno razvedrilo na svetu. Sony je zabeležil konsolidirano prodajo na letni ravni v višini približno 77 milijarde USD za fiskalno leto, ki se je končalo 31. marca 2018. Več informacij o Sony na centralni spletni strani http://www.sony.net, o Sony Slovenija pa na www.sony.si.

Priložene datoteke

Wordov dokument

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Komentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.