Sledite Sony Slovenia

Sony v novih športnih slušalkah združuje vodoodpornost in brezžično uporabo

Sporočilo za javnost   •   avg 30, 2018 16:15 CEST

Poslušajte povsem brezžično, sedaj tudi brez pametnega telefona, z novimi Sonyjevimi brezžičnimi športnimi slušalkami WF-SP900 – najboljšim načinom za poslušanje vaše glasbe med vadbo. Povsem brezžična zasnova vam omogoča, da se lahko premikate svobodno in brez omejitev ter hkrati poslušate svoje najljubše ritme z najboljšim udobjem slušalk v ušesih.

Svoboda povezovanja in poslušanja dlje časa

Ko povežete slušalke SP900 s svojim pametnim telefonom ali računalnikom s povezavo BLUETOOTH®, lahko uživate v poslušanju glasbe s slušalkami tri ure (do 12 ur s torbico za polnjenje). Brez vseh naprav pa lahko uživate v poslušanju glasbe, shranjene na 4 GB notranjega pomnilnika, kar predstavlja 920 skladb[1] in šest ur delovanja baterije (do 21 ur s torbico za polnjenje).

Par povsem brezžičnih slušalk je kompatibilen tudi s tehnologijo NFC™ za priročno združevanje.

Uživajte v glasbi tam, kjer do sedaj še ni bilo mogoče

Slušalke SP900 niso samo povsem brezžične in vodoodporne, odporne so celo na slano vodo. Z oceno IPX5/8 vam ušesni čepki omogočajo plavanje v bazenu ali morju do globine dveh metrov[2] – popolno, če želite plavati brez omejitev zaradi dodatne naprave za predvajanje glasbe. Lahko jih tudi operete in jih tako ohranite po vadbi čiste. Zahvaljujoč oceni IP6X so odporne tudi na prah; te slušalke tako predstavljajo odličnega športnega partnerja z neverjetno trpežnostjo.

Slušalke se ponašajo z izboljšano ergonomsko zasnovo (na voljo v treh barvah: črni, beli in rumeni), ki zagotavlja udobno, stabilno in varno prileganje. Kombinacijo si lahko prilagodite, da ustreza vašim ušesom s štirimi velikostmi ušesnih čepkov in tremi velikostmi opore. Zamenljivi deli se lahko prilagodijo tako, da ustrezajo vam in aktivnosti, ki jo izvajate. Pod vodo morate uporabiti plavalno različico, ki je na voljo ravno tako v štirih velikostih. Za povsem brezskrbno uporabo pa imate možnost pričvrstitve vrvice.

Če izberete način okoljski zvok (angl. Ambient Sound Mode), se lahko odločate med načinom ‘Normal’, ki vam omogoča, da slišite osnovne vsakdanje zvoke med poslušanjem vaše glasbe v ozadju, ali načinom ‘Voice’ za poslušanje izbrane glasbe brez motenj, vendar še vedno s prejemanjem obvestil ipd.

Slušalke SP900 so trpežne in stilske kljub majhni velikosti, prinašajo pa oster in čist zvok, zahvaljujoč Sonyjevim na novo razvitim pogonskim enotam Balanced Armature, ki vam omogočajo, da uživate v svojih najljubših ritmih med športom.

Izboljšana uporabnost

Slušalke SP900 predstavljajo intuitiven operacijski sistem z upravljanjem z dotikom/tapom ali gumbom, tako lahko preprosto upravljate glasnost z dvojnim tapom in predvajate, ustavite, preskočite na naslednjo skladbo ali se vrnete na prejšnjo z gumbi.

Poleg tega lahko uporabite brezplačno aplikacijo Sony | Headphones Connect in prilagodite nastavitve zvoka slušalk. Vklopite in izklopite lahko način okoljski zvok (angl. Ambient Sound) in prav tako nastavitve Quick Sound.

Za pregled in predvajanje skladb lahko uporabite tudi aplikacijo Sony | Music Centre. Za prenos skladb na 4-GB notranji pomnilnik pa uporabite aplikacijo Sony | Music Centre for PC ter kabel USB Type-C™, ki je priložen v škatlici. Za polnjenje torbice za polnjenje lahko ravno tako uporabite ta kabel.Aplikaciji Google™ in Siri lahko aktivirate s slušalkami WF-SP900, ko so povezane z vašim pametnim telefonom.

Povsem brezžične športne slušalke WF-SP900 bodo na voljo od začetka novembra 2018 po maloprodajni ceni približno 280 €.

Za specifikacije izdelka obiščite: https://www.sony.si/electronics/truly-wireless/wf-sp900

Za več Sonyjevih novice obiščite: http://presscentre.sony.eu/

[1]MP3 – 128 kbps

[2] Podeljena je bila ocena IPX8, saj so bile slušalke testirane za ohranjanje delovanja ob potopu v vodo do globine 2 m za 30 min. 

O podjetju Sony

Podjetje Sony je vodilni proizvajalec avdio, video, igralnih, komunikacijskih in informacijskih tehničnih izdelkov za trg potrošnikov in profesionalnih uporabnikov. S svojo glasbo, slikami, računalniško zabavo in spletnim poslovanjem Sony predstavlja vodilno znamko za digitalno razvedrilo na svetu. Sony je zabeležil konsolidirano prodajo na letni ravni v višini približno 77 milijarde USD za fiskalno leto, ki se je končalo 31. marca 2018. Več informacij o Sony na centralni spletni strani http://www.sony.net, o Sony Slovenija pa na www.sony.si.

Priložene datoteke

Wordov dokument

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Komentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.