Sledite Sony Slovenia

Sony razkriva nove izdelke in predstavlja zadnje ideje iz sveta zabavne elektronike na sejmu CES 2019

Sporočilo za javnost   •   jan 08, 2019 10:15 CET

Sony Corporation (»Sony«) bo od torka, 8. januarja (po lokalnem času), razstavljal na sejmu CES 2019 v Las Vegasu (Nevada).

Kenichiro Yoshida, predsednik in generalni direktor podjetja Sony, je v ponedeljek, 7. januarja (po lokalnem času), spregovoril na tiskovni konferenci podjetja Sony in povedal, da je »Sony ustvarjalno podjetje zabave. Pri podjetju Sony sodelujemo z ustvarjalci vsebin, ki ustvarjajo glasbo, filme, televizijske oddaje in videoigre, ki povezujejo milijarde oči, ušes in misli po svetu. Želimo pokazati, kako profesionalne tehnologije podjetja Sony podpirajo ustvarjalce iz različnih industrij zabave, da ustvarjajo odlične vsebine. Videli boste lahko tudi, kako naši potrošniški izdelki povezujejo ustvarjalce in uporabnike, saj ljudem omogočajo uživanje v vsebinah najvišje možne kakovosti.«

Dodal je še, da se »interesne skupnosti«, skupnosti ljudi, ki imajo podobna zanimanja, vrednote in izkušnje, oblikujejo okrog vrhunskih zabavnih vsebin in izdelkov Sony, kot so PlayStation® in digitalni fotoaparati z izmenljivimi objektivi α™. Na koncu je še povedal, da »Sony s svojo tehnologijo svojim oboževalcem prinaša najboljšo izkušnjo zabave in napolnjuje svet s čustvi.«

Oder sta nato zasedla Tom Rothman (predsednik pri Motion Pictures Group, Sony Pictures Entertainment (SPE)) in Kristine Belson (predsednica pri Sony Pictures Animation, SPE) in povedala, da so za uresničevanje vizije podjetja Sony močne zabavne vsebine in trajni IP ravno tako pomembne kot vrhunske tehnologije. Zatem sta opisala, kako tehnologije in izdelki Sony pomagajo spremeniti vizijo ustvarjalcev v resničnost. Predstavila sta tudi primer uporabe profesionalne videokamereSony CineAlta Camera VENICE in brezzrcalnega fotoaparata polnega formata α9 pri ustvarjanju televizijskih oddaj in filmov. Izpostavila sta tudi novo serijo televizij Sony BRAVIA® MASTER Series, ki prilagodi ustvarjalčevo umetniško namero in vsebino posreduje uporabnikom.

Spregovoril je tudi Rob Stringer (generalni direktor pri Sony Music Entertainment) in predstavil kampanjo »Izgubljeni v glasbi« kot primer združevanja glasbe in najnovejše tehnologije Sony. Povedal je tudi, da bo Sony oboževalcem prinesel novo izkušnjo glasbe, in sicer z možnostjo 360 (THREE SIXTY) Reality Audio.

Videoposnetek tiskovne konference lahko pogledate na spletnem mestu: https://livestream.com/Sony/CES.

Glavni izdelki in prototipi, ki so bili predstavljeni

Razstavni prostor Sony je razdeljen na različna območja, in sicer »Vizualna zabava«, »Glasbena zabava«, »α« in »PlayStation«. Vsako območje predstavlja ideje in izdelke Sony, ki povezujejo ustvarjalce in uporabnike prek najnovejše strojne opreme in tehnologije ter zagotavljajo vrhunsko zabavo.

Na sredini razstavnega prostora je oder, na katerem se bodo večkrat na dan odvijali posebni pogovori in videoprojekcije, ki bodo izpostavile umetniško ustvarjanje številnih ustvarjalcev vsebin (vključno z mojstrom obdelave zvoka, ki je bil nagrajen z Grammyjem, profesionalnimi fotografi itd.). Te predstavitve bodo zajemale primere vsebin, ki so bile ustvarjene s pomočjo najnovejših izdelkov Sony, in mnenja ustvarjalcev o njihovem ustvarjalnem procesu.

Za več informacij o razstavnem prostoru Sony in urniku dogajanja na odru kliknite povezavo: https://www.sony.net/brand/event/ces2019.

Vizualna zabava

Razstavni prostor predstavlja nove televizorje družine BRAVIA® MASTER Series in izpostavlja Sonyjevo visokokakovostno tehnologijo slike in zvoka, ki zagotavlja natančen prenos ustvarjalčeve umetniške namere uporabnikom.

Televizor ZG9 8K HDR Full Array LED (98”/85”) družine BRAVIA MASTER Series je prvi televizor podjetja Sony, ki ponuja izjemno zmogljivost 8K HDR Full Array LED. Vključuje najnovejšo generacijo slikovnega procesorja Picture Processor X1™ Ultimate, ki je opremljen z 8K in prilagodljivo zbirko podatkov algoritmov ultra-ločljivosti, kar omogoča, da tehnologija 8K X-Reality™ PRO pretvori ločljivost kakršnekoli vsebine blizu prave kakovosti 8K. Poleg tega Sonyjeva edinstvena in napredna tehnologija Backlight Master Drive vključuje novo zasnovan LED-modul in nadzorni algoritem, optimiziran za 8K.

Kombinacija teh tehnologij oživlja kakovostne visokokontrastne slike visoke ločljivosti na najčudovitejši način. Poleg tega tehnologija Acoustic Multi-Audio™ s štirimi zvočniki pod in nad zaslonom gledalcem omogoča, da zvok slišijo iz zaslona in ne iz mesta, kjer je postavljen zvočnik. To omogoča doseganje visoke ravni kakovosti zvoka, ki ustreza izjemnim slikam v ločljivosti 8K na velikem zaslonu.

Ko so nameščeni na steni, so novi vodilni televizorji AG9 4K HDR OLED (77”/65”/55”) družine BRAVIA MASTER Series približno za polovico1 tanjši od starejših modelov in se tako brezhibno zlijejo z vsakim prostorom. Poleg procesorja Picture Processor X1 Ultimate jih odlikuje tudi edinstvena tehnologija Pixel Contrast Booster™, ki z osupljivo barvitostjo natančno poustvari vse od najtemnejših črnin do najsvetlejših barv. Televizije so združljive3 tako z najnovejšim zvočnim formatom Dolby Atmos® kot tudi z načinom TV Centre Speaker Mode2 in tehnologijo Acoustic Surface™ Audio+, ki oddaja zvok iz samega zaslona in tako uskladi sliko in zvok za povezano in poglobljeno visokokakovostno doživetje prostorskega zvoka.

Serija televizorjev BRAVIA MASTER Series vključuje način Netflix Calibrated, s katerim lahko uživate v pestri ponudbi zabavnih vsebin s platforme Netflix natanko tako, kot so si zamislili ustvarjalci. Da bi natančno predstavili vizijo in namen ustvarjalcev, pa so ti televizorji tudi del certifikacijskega programa IMAX®Enhanced, ki je rezultat sodelovanja med inženirji podjetja Sony in podjetij IMAX in DTS® ter ustvarjalci vsebin.

1: Razdalja med sprednjim delom zaslona in steno v primerjavi s serijo AF9 pri uporabi združljivega sistema za nameščanje.

2: V kombinaciji z obstoječim sistemom za domači kino.

3: Na voljo prek bodoče posodobitve programske opreme.

Glasbena zabava

Da bi podprl soustvarjanje med izvajalci in tehnologijo, Sony predstavlja 360 Reality Audio – novo glasbeno izkušnjo, ki ustvarja »zvočna polja« in tako poslušalcem daje občutek, da jih zvok obkroža z vseh strani. Ta nova izkušnja prinaša tudi nove načine uživanja v glasbi in tako bogati kakovost zvoka, ki jo ustvarjata zvok visoke ločljivosti (Hi-Res) in vrhunska zvočna funkcionalnost, ki je razvidna iz priznane Sonyjeve tehnologije odpravljanja šumov.

Izkušnjo 360 Reality Audio omogoča objektno zasnovana prostorska zvočna tehnologija. Za ustvarjanje tridimenzionalnega zvočnega polja lahko določi razdalje, kote in druge informacije o položaju zvoka, kot so solo vokali, zbor, glasbila in drugo. Različne zvoke in glasbene elemente je mogoče projicirati kjerkoli znotraj 360-stopinjskega prostora okoli poslušalca. To ustvarja bogato vseobsežno glasbeno izkušnjo in občutek, kot da bi bili na koncertu v živo. V sodelovanju z večjimi glasbenimi založbami bo Sony pripravil4 združljive vsebine, ki bodo na voljo prek storitev za distribucijo glasbe.5

Ta razstavni prostor vključuje tudi večzvočniški sistem, ki je sestavljen iz 13 zvočnikov, in demonstracijo6 s slušalkami MDR-Z7M2. Predstavljen bo tudi prototip brezžičnega sistema zvočnikov, ki ponuja doživetje izkušnje 360 Reality Audio.

V razstavnem prostoru so predstavljeni tudi združljivi zvočni izdelki visoke ločljivosti iz serije Signature. Ti se ponašajo z visokokakovostno tehnologijo zvoka Sony, ki je plod večletnega razvoja, in tehnologijo brezžičnih slušalk WH-1000XM3, ki jih odlikuje vodilna7 zmogljivost odpravljanja šumov.

4: Sony namerava zagotoviti orodja za ustvarjanje vsebin in objaviti format. V sodelovanju z inštitutom Fraunhofer IIS, ki je del največje evropske organizacije za uporabne raziskave, bo format skladen z odprtim zvočnim formatom MPEG-H 3D, ki je optimiziran za distribucijo glasbe.

5: Načrtovano je, da bo na voljo prek naslednjih štirih storitev za digitalno distribucijo glasbe: Deezer, nugs.net, Qobuz in TIDAL.

6: Demonstracija najprej analizira slušne lastnosti vsakega posameznega poslušalca in tako zagotovi optimizirano zvočno polje.

7: Veljavno od 30. avgusta 2018 za trg brezžičnih slušalk z odpravljanjem šumov glede na rezultate raziskave, ki jo je opravila družba Sony Corporation v skladu s smernicami JEITA.

α

Sony v odgovor na umetniško namero fotografov in filmskih ustvarjalcev predstavlja, skupaj s profesionalnimi fotografskimi umetninami, brezzrcalni fotoaparat polnega formata serij α9 in α7, ki omogoča nove možnosti slikovnega izražanja in združljivost z bogato ponudbo po meri zasnovanih brezzrcalnih objektivov, vključno z objektivi G Master™.

Poleg tega boste lahko s samo enim objektivom (serije E) uporabljali celo vrsto različnih fotoaparatov, Sony pa širi linijo izdelkov, s katerimi lahko uporabljate bogat spekter po meri zasnovanih objektivov. Razstavljeni so digitalni fotoaparat α z izmenljivimi objektivi (združljiv z objektivi serije E, ki podpirajo senzorje polnega formata in senzorje APS-C), videokamera XDCAM™ in profesionalna kinematografska kamera CineAlta VENICE.

Sony si prizadeva za nadaljnje izboljšanje zmogljivosti in funkcij petih temeljev brezzrcalnih fotoaparatov: objektivov, kakovosti slike, hitrosti, vzdržljivosti baterije ter kompaktnosti in lahke zasnove. V razstavnem prostoru so postavljeni različni demonstracijski kotički, kjer lahko obiskovalci sami preizkusijo vseh pet temeljev. Poleg tega lahko tudi uživajo v edinstveni izkušnji, ki jo zagotavlja samo α, vključno s funkcijami profesionalnih fotoaparatov, kot so visoka hitrost, visoka ločljivost, visokozmogljivo samodejno ostrenje in funkcija samodejnega ostrenja oči. V posebnem studiu v razstavnem prostoru pa lahko obiskovalci fotografirajo in posnamejo plesne in druge predstave.

PlayStation

PlayStation, največja »interesna skupnost« podjetja Sony, še naprej dela na moči PlayStation®4 (PS4™), ki je pred kratkim prodal 91,6 milijonov8 enot v svetovnem merilu, in PlayStation™Network, ki ima več kot 90 milijonov9 mesečnih aktivnih uporabnikov po svetu. V razstavnem prostoru lahko obiskovalci igrajo PS4 in izkusijo virtualno resničnost (VR) z igrami, kot je akcijska igra Astro Bot: Rescue Mission na PlayStation®VR, sistemu za virtualno resničnost, ki bogati igralno izkušnjo in dodatno veča privlačnost platforme PS4.

Obiskovalci lahko tudi tekmujejo v dveh postavitvah videoigre Gran Turismo Sport, ki sta na voljo v razstavnem prostoru, in uživajo v promocijskih videoposnetkih za igre PlayStation na 16-palcev širokem in 9-palcev visokem zaslonu Crystal LED, ki zagotavlja osupljivo izkušnjo gledanja v ločljivosti 4K HDR na velikem zaslonu.

8: Od 31. decembra 2018.

9: Od 30. novembra 2018.

Poleg tega bo v razstavnem prostoru Sony predvajan tudi konceptni videoposnetek avtonomne vožnje, ki bo dosežena s senzorji za avtomobilsko sliko in zabavnim robotom »aibo«, ki je bil septembra 2018 predstavljen v ZDA.

* Vsa tukaj navedena imena izdelkov so blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke podjetja Sony Corporation ali drugih lastnikov.

Priložene datoteke

Wordov dokument

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Komentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.