Sledite Sony Slovenia

Čaroben oglas za nove Sonyjeve televizorje BRAVIA OLED napolni čudovit temen gozd s fantastično bleščečo svetlobo

Sporočilo za javnost   •   apr 09, 2018 15:23 CEST

Oglas za Sony BRAVIA OLED AF8

Opazujte, kako se temen čaroben gozd postopoma osvetli in gledalcem omogoči, da doživijo nočni prizor na poseben način - s svetlim, sijočim ‘oknom v čas dnevne svetlobe’.

Oglas s prikazom očarljivega kontrasta med hladnimi sencami večernega neba in čudovito svetlostjo dneva komunicira novo izkušnjo gledanja, ki jo omogočajo Sonyjevi televizorju BRAVIA OLED serije AF8.

Glasbeno podlago za oglas predstavlja osupljiva različica skladbe ‘Leave a light on’, ki jo je za Sony Music ustvaril Tom Walker.

Nov oglas označuje začetek prodaje nove serije Sonyjevih najnovejših televizorjev BRAVIA OLED AF8, ki bodo kupcem na voljo konec aprila, prednaročila pa so možna že sedaj.

Od danes, 9. aprila 2018, je pri izbranih prodajalcih mogoče oddati prednaročilo za televizorje Sony BRAVIA 4K HDR OLED serije AF8; njihova dobava pa se bo začela konec aprila.

Sonyjevi novi televizorji BRAVIA OLED serije AF8 prinašajo vrhunsko izkušnjo gledanja v ločljivosti 4K. Z več kot 8 milijoni slikovnih točk z lastno osvetlitvijo omogočajo prikaz izjemnih detajlov in osupljivo kakovost slike. V primerjavi z ločljivostjo Full HD imajo več kot štirikrat več detajlov. Tehnologija Acoustic Surface medtem prinaša zvok naravnost v središče dogajanja, saj je izvor zvoka v samem zaslonu. S tem se gledalec naravnost potopi v dogajanje. Procesor 4K HDR Processor X1™ Extreme bo spremenil vaš način gledanja televizije, kajti z njim dobite neverjetno realističen prikaz slike – skupaj z izjemnimi barvami, kontrastom in jasnostjo. Z naprednim glasovnim upravljanjem in Android TV™ vam televizorji BRAVIA 4K HDR OLED serije AF8 omogočajo takojšen dostop do filmov, televizijskih oddaj in na tisoče aplikacij. Naložite pa lahko tudi igre in televizor spremenite v središče za igričarsko zabavo. Ljubitelji televizije lahko z njim uživajo v televizijskih in filmskih vsebinah na zahtevo, ki jih nudijo Google Play Movies & TV, Netflix, Amazon Prime Video, YouTube in ostali.

Da bi obeležil prihod televizorjev v trgovine (7. maja 2018), bo Sony zagnal čudovito novo mednarodno oglaševalsko kampanjo, ki poudarja izkušnjo gledanja na novih televizorjih BRAVIA 4K HDR OLED serije AF8. Ta izjemna izkušnja je v oglasu prikazana z osupljivimi nočnimi prizori gozda, v katerega novi Sonyjevi televizorji prinesejo svetlobo dneva.

Oglas je bil z različnimi kamerami, vključno s Sonyjevo F55 CineAlta, posnet v ločljivosti 4K HDR. Nastal je pod taktirko Bena Tricklebanka in agencije DDB Berlin. Čudovit temen gozd, v katerem Sonyjevi televizorji pričarajo dan, se nahaja na Novi Zelandiji.

Oglas se začne s panoramskim posnetkom mirne gozdne pokrajine tik po sončnem zahodu, od koder kamera nato potuje globlje v čaroben gozd, kjer se nahajajo televizorji BRAVIA OLED. Ti razsvetlijo naravo in razkrijejo prave barve, kontraste in detajle čudovitega gozda na način, da predstavljajo ‘okno v čas dnevne svetlobe’.

Medtem ko se gozd kopa v barvitem sijaju, svetloba šviga skozi nočno nebo, migeta med vejami padlega drevesa in osvetli veličastnega jelena, ki se sprehaja ob slapu. Rožnati cvetni listi poplesavajo v vetru, očarljiva žaba pa raziskuje svoje naravno okolje. Čudovito popotovanje skozi gozd se nato zaključi z osupljivim prizorom cvetočega drevesa jacaranda.

Helikopterski posnetki iz zraka in številni drugi načini snemanja so ustvarjalcem omogočili prikaz veličastnega nočnega neba ter popolne lepote novozelandske pokrajine. Uporabili so tudi ročne kamere, s katerimi so ustvarili fantastične posnetke gibanja neokrnjene narave.

Alessandra D’Avino, vodja kreativne strategije pri Sony Europe, je dejala: »Sony ima zgodovino in dediščino ustvarjanja oglasov, ki sežejo v srce potrošnika. Naš najnovejši oglas nadaljuje s tem. Ustvarja vizualno čarobnost in prek zaslonov najnovejših televizorjev Sony BRAVIA OLED serije AF8 prikazuje surovo lepoto naravnega okolja v vsem svojem blišču.«

Bianca Dordea, izvršna direktorica DDB Berlin, je povedala: »Želeli smo prikazati neverjetno vizualno moč Sonyjeve tehnologije HDR v najnovejših televizorjih serije BRAVIA. Čudovito je videti, kakšen kontrast med svetlim in temnim dobimo z dodajanjem barv in svetlobe nočni pokrajini. S snemanjem v veličastnem naravnem okolju Queenstowna na Novi Zelandiji smo dobili popolno ozadje. Lokacije smo pozorno izbrali tako, da smo dosegli želen učinek in hkrati zaščitili okolico. Resnično je bilo čarobno videti, kako je osvetljen gozd oživel.«


Glasbena podlaga s skladbo ‘Leave a Light On’ vzhajajoče zvezde Sony Musica Toma Walkerja v popolnosti dopolnjuje čudovit oglas. Z močnim glasbenim izrazom vse od skrivnostnega začetka, nudi popolno zvočno spremljavo transformacije čarobnega gozda. Single ‘Leave a Light On’ bo objavljen na prihajajočem Tomovem albumu, ki bo izšel maja 2018.

Tom Walker je dejal: »Na univerzi je bila ena mojih prvih nalog napisati skladbo za oglas s poskakujočimi žogicami za televizorje Sony BRAVIA. Noro je, da sem zdaj prišel sem, da je moja skladba v najnovejšem oglasu! Oglas je fantastičen in upam, da bo poleg vizualnega dela ljudem všeč tudi skladba.«

V 10-tedenskem predvajanju v Evropi bo oglas mogoče videti na televizijah in storitvah videa na zahtevo, digitalnih medijih (vključno z oglasnimi pasicami), v posebnih kampanjah na Youtubu in Facebooku ter na prodajnih mestih, s čimer želi Sony doseči kar najširši krog občinstva. Pripravljene so tudi krajše, 60-, 30- in 20-sekundne različice televizijskega oglasa ter oglasne vsebine za tiskane medije.

Google, Android TV in ostale povezane znamke in logotipi so blagovne znamke družbe Google LLC.

Amazon, Amazon Prime Video in ostali povezani logotipi so blagovna znamka družbe Amazon.com, Inc. ali z njo povezanih družb.

O podjetju Sony

Podjetje Sony je vodilni proizvajalec avdio, video, igralnih, komunikacijskih in informacijskih tehničnih izdelkov za trg potrošnikov in profesionalnih uporabnikov. S svojo glasbo, slikami, računalniško zabavo in spletnim poslovanjem Sony predstavlja vodilno znamko za digitalno razvedrilo na svetu. Sony je zabeležil konsolidirano prodajo na letni ravni v višini približno 76 milijarde USD za fiskalno leto, ki se je končalo 31. marca 2017. Več informacij o Sony na centralni spletni strani http://www.sony.net, o Sony Slovenija pa na www.sony.si.

Priložene datoteke

Wordov dokument

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Komentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.